четвъртък, 26 юли 2012 г.

Ивайло Диманов

     
        К  и  л  ъ  р
Казват :   любовта сама ще те намери
даже на другия край на света
...
Милиарди години след новата ера
няма да срещна такава жена
!
Тя вървеше сред зноя на София ,
разпиляла коси от лазурен брокат.
Зад гърба й
 верига от катастрофи ,
а
 в  краката й - целият свят !
Поразен от внезапната мълния ,
горд като Каприо
, разпнах ръце .
И  пред нея смирено изтръгнах
своето  бедно
, туптящо сърце ...
Тя извади цигара отнякъде ,
доближи я до въглена жив
и запали умишлено Райхстага
,
но светът ми се стори красив
...
Подари ми целувка , а после замина .
В
 Рим  или Флорида – все едно ...
Само веднъж на хиляда години
можеш да срещнеш подобна любов
.
Любовта  е  коварен наемен убиец .
Стреляй в сърцето ми
, аз съм готов !
Тихия океан бих могъл да изпия
за
 едничката  глътка  любов ...

Няма коментари: